loading...
سایت تفریحی 98 آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
علی زیرو بازدید : 33 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس های زیبا و عاشقانه تنهایی

اس ام اس های زیبا و عاشقانه تنهایی

خــــدایا
همه از تو می خواهند ، بدهی
من از تو می خواهم ، بگیری 
خـــــدایا 
این همه حس دلتنگی را از من بگیر 
 
 
 

شیرینم تقصیر تو نیست ...
حتما اشتباه از متصدی آرزو ها بوده 
که تو نصیب دیگری شدی.
 
 
اس ام اس های زیبا و عاشقانه تنهایی در ادامه مطلب..
 
وقتی که نیستی دیوانه می شوم
تنها وبی تو در این حوالی
جای تو خالی ...
 
 
رودر روی درگاه خانه ات دوست دارم درخت شوم 
شاید روزی که پیر شدی از یک شاخه ام عصایی بسازی.
 
 
همبازی قدیم!
چشم نگذار...
آنقدر دورم که با شمردن همه اعداد هم پیدایم نمیکنی!
 
 
این روزها بی تو دلم سرد است
دلتنگم  از دنیا و دلگیرم
باور بکن بی عشق میمیرم
 
 
سالی بدون تو مردد بود 
تقویم من برفی وکولاک است 
روزهای بی تو سخت و هولناک است 
 
اس ام اس های زیبا و عاشقانه تنهایی
 
خانه ی ما غروبی غم دارد
آئینه ها دلگیرو دلتنگند
پنجره ها چیدمانی از سنگند
 
 
تندیش چشمانت اهورایی است
خورشید  در چشم تو می باشد 
مانی به چشمت رنگ می پاشد
 
 
 
نمیگم دوستت دارم ....
نمیگم عاشقتم ....
میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . .
 
 
 
 دوست خوب مث خط سفید وسط جاده س
تیکه تیکه میشه
ولی بازم پا به پات میاد...
 
 
 
دلتنگیــــــــــــــــــــــــــــــ همون مکثیه که
رواسمش میکنیــــــــــــــــــ
وقتی شماره های گوشیتو میاری پایین!!!
 
 
از من که گذشت
اما
اگر باز در سرت هوای خداحافظی داشتی
از همان ابتدا
سلامی
نکن............
لطفا
 
اس ام اس های زیبا و عاشقانه تنهایی
 
خاطره ...
یعنی:
یک سکوت غیر منتظره
میان خنده های بلند.....!
کسی فندک منو ندیده؟
 
 
آنقدر جای تو خالیست
که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .
 
 
چشمهایت …
لبهایت …
موهایت …
صدایت …
عناصر چهارگانه ی هستی من است …
 
 
به خاطر خاطره هایت خاطرت در خاطرم خاطره انگیزترین خاطره هاست...
 
اس ام اس های زیبا و عاشقانه تنهایی
 
هر کی دستت رو گرفت لزوما دوستت نیست !
شاید تو حرکت بعدی ، پاشو گذاشت رو شونت و رفت بالا … !!!
 
 
 
دلــگیـــر مباش .
دلت کہ گیـر باشد ، 
رهـــــا نمے شوی ! 
خـداونـد ، 
بنده گــاטּ ِ خود را ، 
با آنچہ بہ آטּ « دل » بســته اند مے آزمــاید.. !!
 
 
 
آدم هــــــ ـا... فـ ـرامـ ـوش نــ ـمـیکــــنـنـ ـد ... !!
فقـ ـط ... 
دیـــگـ ـر ســــــــــــــــــ ـاکتـــــ مـ ـی شـ ـونـــ ـد ... 
هــ ـمـیـ ـن ....! 
 
اس ام اس های زیبا و عاشقانه تنهایی
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار گیرد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 2,645
  • بازدید سال : 4,691
  • بازدید کلی : 154,947